SFO Personal
Rasmus Gerding
Jeg har været uddannet pædagog siden 2004. De seneste fem år har jeg arbejdet som teamkoordinator på Samuelsgaardens KKFO, Rådmandsgade Skole. Her har jeg haft særlig fokus på implementering af nye pædagogiske redskaber, pædagogiske aktiviteters formål og indh...Read More
Mitarbeiter Anneks
Emma Bergmann
Bianca Reinhardt
Praktikant
Lisa Margarete Andreas
Thomas Brogaard Agerlin
Peter Elias Winkler
Mogens Palsbøll
Bassist uddannet på Rytmisk Musikkonservatorium, København, linjen for særlige talenter.
Erfaring som pædagogmedhjælper i ti år fra vuggestue, børnehave, fritidshjem og SFO. Derudover som omsorgsperson for voksne hjerneskade og autister.
Ansvarsområder...Read More
Katja Scheler
Sozialpädagoge Schulsozialarbeit, Fachschule Würzburg – Schweinfurt; Staatlich geprüfte Sozialbetreuerin, BBZ für Hauswirtschaft und Sozialwesen.
Erfaring som pædagogisk leder af Ganztagsbetreuung i Würzburg, rådgivning for hjemløse og løsladte; samt d...Read More
Mareka Dora Schoon
Meine Ausbildung zur Hauswirtschafterin habe ich in meiner Heimat Ostfriesland absolviert, und danach 12 weitere Jahre in diesem Beruf gearbeitet. Dort konnte ich viele verschiedene Erfahrungen sammeln und Einblick in unterschiedliche Bereiche bekommen. Von meinen Aufga...Read More
Nicole Springer
Dipl. Sozialpædagoge Staatliche Fachhochschule für Sozialpædagogik i Darmstadt.
Erfaring som pædagog fra fritids- og ungdomsklub i Greve og Hedehusene i Danmark, erfaring fra Tyskland som Jugendreferentin i Münster og som socialpædagog i Freizeittreff i Münche...Read More
Mariana Knorre
Uddannet som staatlich anerkannter Erzieherin på Evangelische Fachschule für soziale Berufe i Wolmierstedt
Erfaringer som pædagog på Deutsche Schule i Helsinki med opgaver i skole og skolefritidsordning
Ansvarsområder: 0. og 1. klasses børn i gruppe 3
Ans...Read More
Lily Vogelsang
Ausbildung zur Sozialassistentin und Lehramtstudium (Grundschule und Sekundarstufe) in den Niederlanden und Dänemark.
Ich habe während der Zeit viele verschiedene Einrichtungen und Kulturen kennen gelernt und mit Kindern im Alter von 3-16 Jahren zusammengearbeitet....Read More
Jule Blick
Freiwilliges Soziales Jahr im Therapeuticum Raphaelhaus e.V.
Erfahrung im Sonder - und Tagesförderbereich mit Werkstätten und Wohnheimen.
Erzieherausbildung für 4 Jahre, Fachschule für Sozialpädagogik St. Maria, Bruchsal.
Erfahrung in der Tageseinrichtung ...Read More
Julia Ehni
Nach meinem Studienabschluss im Fach Elementarbildung (en dansk professionsbacheloruddannelse til paedagog) bin ich meiner Leidenschaft gefolgt, junge Menschen, vor allem bei internationalen Bildungsträgern, zu fördern und bestmöglich auf die Herausforderungen des Le...Read More
Yuki Suganuma
Meritpædagogstuderende
Erfaring med at være tilknyttet en 0. klasse med trivselsundervisning (TMK) og sport, været støtte for elever i skoleundervisningen, samt lærervikar på Sankt Petri Skole. Derudover erfaring som lærervikar og pædagogmedhjælper i en spe...Read More
Anja Lieske
Pædagog fra UCC Frøbel.
Erfaring som pædagogmedhjælper i skolefritidsordninger i Næstved og Lundby, samt i børnehave i Præstø.
Erfaring fra Youth For Understanding og international udveksling.
Ansvarsområder: 2. og 3. klasses børn gruppe 8, IT og ...Read More
Mie Lindgreen Jensen
Pædagogmedhjælper i sfo og klub. Jeg har 2 års erfaring som folkeskole vikar i Gladsaxe og har været FDF leder siden 2017. I klubben har jeg 2 hold som jeg spiller bordrollespil med og vi er ved at få noget lignende stablet på benene ovre i sfoen.
Bianca Reinhardt
Praktikant
Emma Bergmann
Lara Maria Askerøi-Waldmann
Jeg er 20 år gammel, og læser til lærer på Københavns Professionshøjskole. Mine fag er dansk og tysk.
Jeg har de sidste år samlet erfaring, ved at arbejde som vikar i både skolen og SFO´en på Sankt Petri.
Malika Luzie Dahl
Mareka Dora Schoon
Meine Ausbildung zur Hauswirtschafterin habe ich in meiner Heimat Ostfriesland absolviert, und danach 12 weitere Jahre in diesem Beruf gearbeitet. Dort konnte ich viele verschiedene Erfahrungen sammeln und Einblick in unterschiedliche Bereiche bekommen. Von meinen Aufga...Read More
Die Zusammensetzung des Personals in der SFO stellt sicher, dass die Kinder sich in einem multikulturellen, zweisprachigen und Gender-spezifischen Kontext widerspiegeln können, der zum einen die Vielfalt der Schülergruppe repräsentiert und zum anderen dem Wunsch der Schule, eine „Begegnungsschule“ zu sein, entspricht.