Tilmelding

 
Musikskolens forskellige tilbud bliver hvert år sidst i april tilrettelagt, aktualiseret og publiceret for det nye skoleår. 
Tilmeldingsfristen for det efterfølgende skoleår er 1. til 31. maj. 

Det er nødvendigt at, gentilmelde sig hvert år. Dermed tager man på ny stilling til, hvilke tilbud der findes på musikskolen og bliver bekendt med evt. ændrede undervisningsbetingelser.
Tilmeldingsgebyr forfalder KUN ved første tilmelding i Sankt Petri Musikskole, ved gentilmelding, også efter en pause eller ved instrumentskift, skal dette gebyr IKKE betales på ny.
 
Tilmeldinger udenfor tilmeldingsfristen tages imod løbende og undervisning vil blive tilbudt på det første mulige tidspunkt. Hvis vi ikke kan imødekomme et undervisningsønske, optager vi elever på en venteliste.
 
Det fuldstændig udfyldte formular kann afleveres i skolens sekretariater Larslejsstræde 5, 1. sal eller Nørregade 31, 1. sal, i musikskolens brevkasse på 1. sal i Larslejsstræde 5 eller sendes via mail til musikskoleledelsen: ak@adm.sanktpetriskole.dk
 
 
 
Larslejsstr√¶de 5 1451 K√łbenhavn K | Tlf: +45 33 13 04 62 | E-mail: kontor@adm.sanktpetriskole.dk